happy-04

1) Aσχολήσου περισσότερο με τον εαυτό σου!

Κάνε τις αλλαγές που θέλεις να δεις περισσότερο στον εαυτό σου τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Δώσε στον εαυτό σου την προσοχή που του αξίζει και μην τον παραμελείς.

2) Κάνε πράγματα που σε χαροποιούν και σε κάνουν να ξεχνιέσαι!

Ζωγράφισε, άκουσε μουσική, δες ταινίες, γράψε κάτι, βγες με φίλους, διάβασε βιβλία, βρες ένα καινούργιο χόμπι.

3) Γυμνάσου!

Η γυμναστική είναι ένα από τα καλύτερα «φάρμακα» σε δύσκολες περιόδους αφού βοηθάει σώμα και πνεύμα. Σε χαλαρώνει και διώχνει όλη την ένταση και το στρες που πιθανόν να βίωσες σε αυτή την άτυχη περίοδο της ζωής σου, επιπλέον βελτιώνει την υγεία σου.

4) Αν νιώθεις ότι χρειάζεσαι βοήθεια από κάποιον ειδικό, από κάποιο φίλο ή συγγενή μη διαστάσεις να τη ζητήσεις!

Με αυτό τον τρόπο θα εξωτερικεύσεις ακόμα και τα πιο βαθιά σου συναισθήματα,  θα φύγει ένα τεράστιο βάρος πάνω από τους ώμους σου και θα διασκεδάσεις με ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν.

5) Κάνε θετικές σκέψεις!

Σίγουρα η περίοδος που πέρασες ήταν αρκετά “μαύρη” και στρεσογόνα για ’σένα, προσπάθησε λοιπόν να αποβάλλεις τυχόν κακές σκέψεις που αφορούν εκείνες τις μέρες και σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω προετοίμασε ψυχολογικά τον εαυτό σου για καλύτερες μέρες.

Γράψε ένα σχόλιο