10 κορυφαίες τάσεις για το E-Commerce το 2020

Το ηλεκτρονικό εμπόριο παρουσιάζει ετήσια αύξηση περίπου 15% και το 2018 ήταν υπεύθυνο για πωλήσεις περίπου 3 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Σήμερα θα εξετάσουμε ορισμένες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορούν να εφαρμοστούν τώρα για το 2020. Αυτές οι τάσεις ελπίζουμε ότι βοηθήσουν την επιχείρησή σας να πάρει ένα μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας.

Πάρτε το Προσωπικά

Όταν ο κόσμος ήταν στο σημείο της λιανικής επανάστασης, υπήρχε ένα πράγμα που έκανε μια επιτυχημένη επιχείρηση να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της. Αυτό το πράγμα ήταν ένα διαφορετικό επίπεδο εμπλοκής με τους πελάτες. Ακριβώς επειδή η εταιρεία είναι online δεν σημαίνει ότι μια σχέση δεν μπορεί να χτιστεί με έναν πελάτη.

Η πρόσβαση ή η κατοχή του δικού σας συστήματος CRM μπορεί να είναι ένα από τα πιο ευεργετικά εργαλεία διαχείρισης πελατών που έχετε στη διάθεσή σας. Η πρόσβαση και η χρήση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και των δεδομένων του ιστορικού πελατών θα σας επιτρέψει να προσφέρετε σε κάθε πελάτη μια πιο προσωπική υπηρεσία.

Είναι επίσης σημαντικό να διευκολύνετε την επικοινωνία μαζί σας.

Μπορείτε να δημιουργήσετε μια φόρμα επικοινωνίας που μπορείτε να ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας και στις σελίδες προϊόντων.

Γίνετε ευέλικτοι

Ένα άλλο τεράστιο πράγμα για τον καταναλωτή  είναι η επιλογή πληρωμής. Όταν βρίσκεστε στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσο περισσότερες μέθοδους πληρωμής δέχεστε, τόσο πιο επιτυχημένοι θα είστε.

Οι πληρωμές δεν θα πρέπει να περιορίζονται αυστηρά σε πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες. Η προσφορά του PayPal πάνω σε αυτό μπορεί να μην είναι αρκετή για να ικανοποιήσει τους πιο απαιτητικούς. Ένας σίγουρος τρόπος για να ξεπεράσετε τον εαυτό σας για το 2020 είναι να προσφέρετε ευέλικτες μεθόδους πληρωμής για ένα χρονικό διάστημα. Αυτό δεν πρέπει απαραίτητα να είναι συμβάσεις πίστωσης. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια συμφωνία λογαριασμού  μεταξύ εσάς  και του πελάτη ή ακόμα και πληρωμές με Crypto Coins.

Γίνετε Interactive

Προσφέροντας στον πελάτη την ευκαιρία να δεί ένα προϊόν από την άνεση του σπιτιού του θα πρέπει να είναι ένα βήμα που ήδη εφαρμόζετε. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα όταν πρόκειται για την online αγορά είναι η ίδια η  αμφιβολία της αγοράς. Αυτή η αμφιβολία προέρχεται μόνο από την ύπαρξη μοναχά μιας τυποποιημένης εικόνας του προϊόντος.

Ωστόσο, η δυνατότητα προβολής ολόκληρου του προϊόντος θα μειώσει εκθετικά τον αριθμό των ακυρώσεων. Η διαδικασία περιλαμβάνει μια τρισδιάστατη εικόνα του προϊόντος ή ένα βίντεο 360 που επιτρέπει στον πελάτη να βλέπει σχεδόν κάθε γωνιά του προιόντος.

Επιχειρήσεις προς Επιχειρήσεις ||  B2B

Όταν σκεφτόμαστε το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πάντα στο επίπεδο επιχειρήσεων προς τον πελάτη. Τι θα συμβεί αν σας έλεγα ότι θα μπορούσατε να κάνετε ακόμα περισσότερα, αν κοιτάξετε τις επιχειρήσεις; Το ηλεκτρονικό εμπόριο Επιχειρήσεις προς Επιχειρήσεις, στην πραγματικότητα, αρχίζει να αυξάνεται με ακόμη ταχύτερο ρυθμό από αυτόν των επιχειρήσεων προς τον πελάτη.

Δοκιμάστε το  AI

Για μερικούς, υπάρχει ο φόβος ενός κόσμου τύπου Bladerunner, όπου η AI πρόκειται να αναλάβει τα ηνία της κοινωνίας. Όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες πτυχές που πρέπει να αναλάβει η AI.

Με την πρόοδο στην τεχνολογία και τις όλο και πιο φανταστικές ευκαιρίες που παρουσίασε η τεχνητή νοημοσύνη, η μη χρήση της ως μέρος της στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου σας θα ήταν λάθος. Η πρωταρχική λειτουργία του AI θα πρέπει να είναι η αυτοματοποίηση των ομαδικών εργασιών για την εταιρεία σας, ώστε οι προσπάθειές σας να μπορούν να συγκεντρωθούν αλλού. Το AI μπορεί επίσης να προσφέρει στους πελάτες σας μια δυνατότητα συζήτησης για να καταχωρίσουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες . Η AI θα βελτιωθεί σταδιακά και θα καταφέρει να επιλύσει αυτόματα θεμελιώδη ζητήματα των πελατών.

Βελτιώστε τα συστήματά σας

Μία από τις πιο σημαντικές βελτιώσεις που πρέπει να κάνετε είναι να ενισχύσετε τη διαδικασία ολοκλήρωσης του ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Όταν πρόκειται για τη διαδικασία ολοκλήρωσης, αυτό είναι προφανώς η καρδιά της επιχείρησής σας.

Η διαδικασία ολοκλήρωσης του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να ενισχυθεί δεκαπλάσια με την εισαγωγή ενός συστήματος διαχείρισης παραγγελιών. Το ίδιο το OMS μπορεί να βοηθήσει την μελλοντική εξασφάλιση της επιχείρησής σας και όταν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να κάνει τη ζωή πολύ ευκολότερη. Η χαρά πίσω από ένα σύστημα OMS είναι η ικανότητά του να ενοποιεί όλα τα επιχειρησιακά σας καθήκοντα και να επικοινωνεί με τα υπόλοιπα επιχειρηματικά σας συστήματα.

Μεταβείτε στο βίντεο

Τώρα ζούμε σε έναν κόσμο influencer, και στην καρδιά του influencer είναι το βίντεο. Η εισαγωγή βίντεο, ακόμη και στο πιο βασικό επίπεδο της επιχείρησής σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, θα μπορούσε να είναι η μόνη ώθηση που χρειάζεται.

Το βίντεο θα μπορούσε να έχει πολλούς σκοπούς. Ένα βίντεο θα μπορούσε να εισαγάγει ένα προϊόν ή ακόμα και να προσφέρει οδηγίες για τον καλύτερο τρόπο χρήσης του αντικειμένου. Συνολικά, ένα βίντεο είναι ένας πολύ πιο προσωπικός τρόπος παρουσίασης ενός προϊόντος στον πελάτη. Όταν ένα προϊόν παρουσιάζεται με έναν τόσο προσωπικό τρόπο, προσφέρει μια αίσθηση αφοσίωσης που σπάνια θα βρεί κάποιος σε ένα περιβάλλον ψηφιακού λιανικού εμπορίου.

E-Commerce GO

Από την κυκλοφορία του Pokemon Go, η επαυξημένη πραγματικότητα έχει λάβει πολλές θέσεις στον επιχειρηματικό κόσμο.

Η εισαγωγή του AR στην επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου δίνει στους πελάτες σας τη δυνατότητα να δουν πώς φαίνεται κάτι χωρίς να είναι δίπλα σε αυτό. Η βελτιωμένη πραγματικότητα προσφέρει στον πελάτη την ευκαιρία να τοποθετήσει ένα έπιπλο στο καθιστικό για να βεβαιωθεί ότι ταιριάζει με την αισθητική του. Ένας πελάτης μπορεί τώρα ακόμη να δοκιμάσει γυαλιά από την άνεση του καναπέ του. Η αυξημένη πραγματικότητα είναι πραγματικά ένας φανταστικός τρόπος να προχωρήσουμε μπροστά από το σύνολο.

Φωνητικές Δυνατότητες

Δυστυχώς, καθώς η τεχνολογία έχει αυξηθεί, έχουμε κατηγορηθεί ότι είμαστε τεμπέληδες. Η πρόοδος της έξυπνης τεχνολογίας μας έχει δει να βασιζόμαστε όλο και περισσότερο στην φωνή μας. Ωστόσο, η ανθρώπινη φυλή δεν τεμπελιάζει, είναι απλώς περίπτωση εργασίας πιο έξυπνης και όχι πιο σκληρής.

Προσφέροντας τη λειτουργία μιας φωνητικής αναζήτησης στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας, θα μπορούσατε πραγματικά να δείτε αύξηση των πωλήσεων. Η ομορφιά της αναζήτησης φωνής είναι, επιτρέπει σε ένα άτομο να χρησιμοποιήσει το κατάστημά σας ενώ είναι απασχολημένοι.

Δοκιμάστε το International κομμάτι,

Απίστευτοκαι όμως συμβαίνει, εξακολουθούν να υπάρχουν κάποια καταστήματα που έχουν περιορισμένο εύρος αποστολών. Ένα από τα πιο κρίσιμα βήματα που μπορούν να βοηθήσουν δραματικά τις επιχειρήσεις είναι να κάνουν αποστολές προιόντων διεθνώς. Προσφέροντας στο κατάστημά σας σε όσο το δυνατόν περισσότερες γλώσσες και προσφέροντας τη δυνατότητα αποστολής σε περισσότερες χώρες, ανοίγει μαζικά τις ενδεχόμενες πωλήσεις σας.

Recommend0 recommendationsPublished in ΓΕΝΙΚΑ

Related Articles

Τεχνητή αφήγηση

Σήμερα χρησιμοποιούμε συχνά την έννοια «μάζα» και τις συνακόλουθες έννοιες «μαζικός πολιτισμός», «μαζική δημοκρατία», «μαζική παραγωγή», «μαζική επικοινωνία» και άλλες. Εδώ, κατά τη γνώμη μου,…

Responses

Newsletter