Διατροφή και γυμναστήριο

Επωφεληθείτε από αθλητικά προγράμματα διατροφής ώστε να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη της προπόνησης και άρα τα οφέλη της άσκησης για την υγεία.

Η συστηματική άσκηση προάγει την υγεία, βελτιώνει την ποιότητα ζωής και συμβάλλει στη γενικότερη ευεξία ενός ανθρώπου. Ένα αθλητικό πρόγραμμα διατροφής όταν συνδυάζεται σωστά με κάποιο πρόγραμμα άσκησης, μπορεί να μεγιστοποιήσει τα οφέλη της προπόνησης και να οδηγήσει την μέχρι τώρα προσπάθειά σας σε νέα επίπεδα.

Σύμφωνα με έρευνες, σωστές διατροφικές επιλογές είναι απαραίτητες πριν, κατά τη διάρκεια και στο τέλος της άσκησης καθώς μπορούν να ενισχύσουν τη δύναμη, την αντοχή και να βοηθήσουν στην καλύτερη αποκατάσταση μετά το τέλος της προπόνησης.Ξεχάστε την αφαγία και τα υπό θερμιδικά προγράμματα διατροφής που σας υπόσχονται όμορφο,ποιοτικό και δυνατό σώμα.

Μή δίνεται σημασία σε οποιοδήποτε συμπλήρωμα διατροφής σας υπόσχεται απότομες αλλαγές σωματικού βάρους και γρήγορη απώλεια σωματικού ή σπλαχνικού λίπους. Τα συμπληρώματα διατροφής όπως το λέει το όνομά τους είναι για να συμπληρώνουν όχι να υποκαθιστούν το πραγματικό φαγητό και την πραγματική σκληρή προσπάθεια της προπόνησης μας στο γυμναστήριο. Μόνο η προσωπική μας προσπάθεια φέρνει το αποτέλεσμα που επιθυμούμε.

 Πώς πρέπει να είναι τα γεύματα μου πριν το γυμναστήριο

Βασικός στόχος για τα γεύματα, πριν από το γυμναστήριο, είναι να εφοδιάσουν το σώμα με την απαραίτητη ενέργεια για την καθημερινότητα μας, όπως επίσης για την εκτέλεση του προπονητικού προγράμματος που θα ακολουθήσει. Τα γεύματα πρέπει να μειώνουν το αίσθημα την πείνας και να εφοδιάζουν το σώμα μας με τις απαραίτητες αναλογίες σε μικροθρεπτικά και μακροθρεπτικά συστατικά ώστε το σώμα μας να έχει τις απαραίτητες θερμίδες για να βρίσκετε όσο το δυνατό περισσότερο σε αναβολική διαδικασία τόσο πριν όσο και μετά την άσκηση.

Στο γεύμα πριν την προπόνηση πρέπει να αποτρέπουμε το ενδεχόμενο φουσκώματος που μπορεί να επηρεάσει την εκτέλεση της οποιασδήποτε άσκησης.Για την επίτευξη αυτού,το μέγεθος του γεύματος, η χρονική διάρκεια κατανάλωσης του καθώς και η σύστασή του είναι βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη.Συγκεκριμένα, πριν την άσκηση είναι προτιμότερο να επιλέγονται τροφές που πέπτονται εύκολα και παρέχουν άμεσα ενέργεια στους μυς. Γι αυτό το λόγο συστήνεται στο γεύμα να επιλέγονται τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες που βοηθούν στη διατήρηση επιπέδων γλυκόζης του αίματος και χαμηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη που είναι πιο δύσπεπτες.Τροφές πλούσιες σε λίπος και φυτικές ίνες θα πρέπει να αποφεύγονται ώστε να μειώνεται η πιθανότητα γαστρικής δυσφορίας.Η μεγάλη ποσότητα τροφής πριν το γυμναστήριο μπορεί να δυσκολέψει την διαδικασία πέψης και να κάνει πιο δυσάρεστη την προπόνησή σου. Σαν γενικό κανόνα επέλεξε να καταναλώσεις ένα μεγαλύτερο γεύμα 3-4 ώρες πριν την προπόνηση.Αν δεν υπάρχει χρόνος κατανάλωσης γεύματος πριν την άσκηση απόφυγε να κάνεις νηστικός άσκηση και επέλεξε ένα πιο ελαφρύ γεύμα ή σνακ.

Οδηγίες κατά τη διάρκεια της άσκησης

Κατά τη διάρκεια της άσκησης ο σημαντικότερος στόχος είναι η αναπλήρωση των υγρών που χάνονται μέσω της εφίδρωσης και η αναπλήρωση των υδατανθράκων για τη διατήρηση της ενέργειας.Ένα ερώτημα που προκύπτει κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι αν θα πρέπει να επιλέξουμε νερό ή κάποιο αθλητικό ποτό.Επιλέγουμε νερό όταν η άσκηση διαρκεί το πολύ μια ώρα και οι περιβαλλοντικές συνθήκες το επιτρέπουν και είναι κανονικές,ενώ η επιλογή κάποιου αθλητικού ποτού φαίνεται να είναι μονόδρομος όταν η άσκηση διαρκεί πάνω από μία ώρα και/ή γίνεται σε δύσκολες περιβαλλοντικές συνθήκες (ζέστη, υγρασία)

 Πώς πρέπει να είναι το γεύμα μετά το γυμναστήριο

Βασική προτεραιότητα μετά το τέλος της άσκησης είναι η αναπλήρωση των υγρών και του υδατάνθρακα που χάθηκε κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Για την αναπλήρωση της ενέργειας που έχει χαθεί κατά την διάρκεια της άσκησης και να προετοιμάσετε κατάλληλα το σώμα σας για πρωτεινοσύνθεση κατά τη διάρκεια του βραδινού σας ύπνου καταναλώστε ένα γεύμα που να περιέχει αρκετούς υδατάνθρακες και λιγότερο πρωτείνη μέσα στις επόμενες 2 ώρες από το τέλος της προπόνησης.Αμέσως μετά την άσκηση επιλέξτε να καταναλώσετε κάποιο χυμό ή αθλητικό ποτό που βοηθάει άμεσα στην αναπλήρωση υγρών και ενέργειας.

Κλείνοντας δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε ότι για την επίτευξη του όποιου στόχου του κάθε αθλούμενου, ο καθένας ξεχωριστά πρέπει να ακολουθεί ημερήσιο αθλητικό πρόγραμμα διατροφής από τον υπεύθυνο διαιτολόγο, που συνεργάζεται ο αθλούμενος με γνώσεις επάνω στο κομμάτι της αθλητικής διατροφής, και όχι παρακολουθώντας κάποιο πρόγραμμα απώλειας σωματικού βάρους χωρίς να περιλαμβάνει την σωματική του άσκηση και σωματική του ανάπτυξη μέσα σε αυτό.Η δοκιμή κάποιου αθλητικού προγράμματος διατροφής για σύντομο χρονικό διάστημα θα σας καταπλήξει με την ταχύτητα που μπορεί το σώμα σας να ανταπεξέλθει και να αλλάξει άμεσα τόσο στο αισθητικό κομμάτι όπως στη δύναμη και στην αντοχή

Homediet.org

Η Ακατοίκητη Γη (Τελευταίο Μέρος)

NtinosLo NtinosLo
11 δευτ. ανάγνωσης

Η Ακατοίκητη Γη (Μέρος Z’ και H ‘)

NtinosLo NtinosLo
4 δευτ. ανάγνωσης

Πολύχρωμος Θάνατος

iwannapo iwannapo
0 δευτ. ανάγνωσης

Αφήστε μια απάντηση